merhaba sizlere bisey denismak istedim anneler ben oğluma uyku tulumu alayım diyorum geceleri üstünü çok acıyo bide evimiz sobalı olduğumuz yerde dogalgaz yok hali hazırda gelmedi kışın mecburen oturma odasında yatıyoruz ama geceleyin soba sönmüş oluyo uyku tulumunun kaç tog olması gerekiyor acaba