Arkadaşlar kızım 20 aylık 18.ayında sabır taşıyla memeyi bıraktık ne olduysa bu kız yeniden dadandı ve benim hasta olduğum halimin olmadığı zamana denk geldi (yeterki ağlamasın diye verdim) şuanda baş edemiyorum dakka başı meme istiyor. Üstelik hamileyim 6.5 aylık nasıl bırakıcam ne yapıcam fikir verin nolur .
sabır taşı artık işe yaramıyorum eliyle silip devam ediyor emmeye