dilek_demr58 Kizim suan 4 aylik olcak ben 5 aylığa 10 gün kala ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum siz kaç aylıkken ek gıdaya geçtiniz, ve ilk ne verdiniz (bu arada kakasını pek düzenli yapmio 10 gunde 1 yapio sizce bu sorun olur mu )
arzumkaya dilek_demr58 Bende bekleyim burda benim de bi hafta sonra 6 olck başlicam artik fikir sahibi olurum
Yasemin38 dilek_demr58 https://resimyukle.io/r/cZV7vTeuht 5 ay 23 günlükken bu liste ile başlamıştık canım. Sadece anne sütü ile beslenmede 10 normal kaka yapmaması
ikicocukcokcocuk Benim kızım 4ay12 günlük ben yavaş yavaş başladım kakası düzenli değildi mamayla besleniyor şimdi düzenli yapıyor ve verdiklerini de yiyor