gizanne yoo aksine çook rahat hemde. Özellikle ayakta iken, korse taktığım zaman çok daha rahat hissediyorum. Avm de dolaşırken mesela müthiş rahat. Ve duruş bozukluğunu da ortadan kaldırıyor. Açıkçası benim yazın giyim tarzım biraz açık denebilir. Askı kısımlarını gizlemekte zorlanıyorum. Bunu yaz gelince farkettim malesef. O yüzden askısız model daha iyi olacaktır bana. Bu sebeple yani ☺️☺️