Cinsiyetimiz erkek ve tam 19 aylık. Herşey düzene girmişti aslında 4 aydır iyidik. 1,5 haftadır uyku probleminiz var atak dönemide yaşadığından kaynaklıymış ancak öksürük ve gece gündüz belirsi saatlerde ciddi ağlamalar yaşıyoruz. Dişlerden öksürük olur denmişti fakat cok sık hapsırıyor. Üşüttü mü yoksa diş mi hespi üst üste mi geldi anlayamıyorum😓