Meva2809 Arada bir öksürük ve hapşırma var üşüttü galiba ne yapmam gerek başına gelen var mı, randevu aldım ama pazartesiye ancak
Mlkko Meva2809 bebeklerin burun kılı olmadığı için en ufak bir şey de hapşırıyorlar. Süt mama boğazına kaçınca da öksürük yapabiliyor eğer çok nadirse bu yüzden de olabilir
Selma-aygun37 Meva2809 burnunu serum fizyolojikle açın emziriyorsanız bol bol emzirin şifa olsun inşallah
Nisaninannesiii Meva2809 dikkat et cnm benimde hafif öksürme ve hafif ateş çıktı hastaneye götürdük kanında enfeksiyon çıktı 11 gün hastanede yatmak zorunda kaldı
cikolatahurma Meva2809 benimkide 1 ay 7 günlük dün doktordaydık yapabildiği tek şey eczaneden fizyolojik serum ve burun aspiratörü alın ve çekin bol bol emzirme inşallah dahada ağırlaşmadan atlatırlar daha minicikler
Mlkko Meva2809 serum fizyolijik sikabilirsiniz burnuna belki sümük falan varsa kasindiriyor olabilir. Ama takip edin yine de öksürürken hirilti var mi dinleyin o önemli. Ins üsütmemistir yine de doktor daha iyi bilir tabi gecmis olsun
Meva2809 Nisaninannesiii ateş yok ama randevu aldım inşaAllah öyle değildir Allah evlatlarımızı korusun
Nisaninannesiii Meva2809 takip edin ama baktınız ilerledi acile götürün Allah Korusun bisy olabilir küçük çünkü bebeğiniz
MyEternalLoveNoyann Meva2809 aynısı bizde de var bugün kontrolumuz vardı doktora dedim boğazında sıkıntı var sanırım öksürüyor arada hapsuruyor normal o dedi hapsirmasi en ufak bi tozdan kokudan olabilir oksurmeside genzine sit kaçar gazını çıkaracakken ağzına süt gelir onu yutar dedi boğazını falanda kontrol etti bişey yok dedi