iskenderileydadefne Selam arkadaşlar Doğum yapalı 4 gün oldu bebeğim daha çok küçük 4 günlük henüz banyo yaptırmadım göbek kordonu düşüne kadar yaptırmayı düşünmüyorum siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz bebişlerinizin ki ne zaman düştü
[silindi] iskenderileydadefne ben oğlumu 5 günlük Ken bardak bağlayarak yıkadım. Günü düştü göbeği. Doktoru eğer ki yıkama olmazsa aktif bir bebek olmayacak sarılık riski artacak dedi cidden yıkamayınca çok sık uyuyordu.eskilerde boşuna demiyor yıkadıkça serpilecek diye 😊bence yıkayın
iskenderileydadefne Hepinize çok teşekkür ederim kızlar anladım kadarıyla 1 hafta da düşüyor genel olarak