Leyla_arlan beslenmesinden sonra mutlaka gazini cikarin bazen bir kac kere cikariyorlar ona dikkat edin. Bagirsaklara indigi zaman daha sancili oluyor. Banyo yaptirmak da gaz cikarmasina yardimci oluyor. Masaj yapabilirsiniz bir de sizin gözetiminizdeyken yüzüstü yatirabilirsiniz hem rahat gaz cikariyorlar hem de gazli bebekler yüzüstü yatmayi seviyor