1sene kadar yaptık. Trendyol v.s daha cok satış oluyor ama Trendyol hep müşteri destekçisi.. örneğin ekimin 20sinde alınan ürünün parasını size kasımın 20sinden sonraki ilk pazartesi veriyorç yani 1ayı geçkin paranızı kullanıyor. Kargo alıcıya gidiyor atıyorum 20tl kargo alıcı almadı ürünü geri geldi 10tl daha ekleniyor kargo oluyor 30 TL. Trendyol %12alıyor sanırım üründen. 100tl kil ürün satıyosunuz diyelim. 12tl düşün 88 e 20tl kargo parasını düşün 68tl. 100tl ye satmak istediğiniz ürünü 60tl ye alabilinki kar edebilirsiniz… O yüzden cok zor. Ama n11 de fln bu kadar zor değil biz Trendyol hepsi buradayı kpttık n11deb devam ediyoruz. Ordada %12 alıyor ama satıcıya destek oluor.