Bir gelişim kitabında okumuştum kemiklerin gelişmesine bağlı çocukların hissetmediği bir atak gelişiyor onlar da enerji olarak ortaya çıkıyor ve gayet normal bir süreç diyor. Korkulacak bişey yok canım daha fazla oyunla bunu engelleyebilirsin. Büyüyor annesi boyu uzuyor kilo alıyor dünyayı merak ediyor ve bunu sert hareketlerin arkasına sığınarak sergiliyor. 10. Ayda başlayıp 13. Ayda sonlanıyor bu atak. Bebeğiniz tam bu noktada .