Tuba Mom89_ ölçmeniz gerekiyor😊 benim büyük oğlum 11 aylıkken 21 numara giyiyordu. Küçük oğlum 14,5 aylık ona daha yeni 21 numara olmaya başladı🤷🏼♀️
ZMK Mom89_ alacağınız ayakkabının ayak ölçülerine bakın mesela kızım 22 giyiyor 13.7 cm ayağı numarasını ayak cm ine göre alın
Mom89_ ZMK ayaklarını tam olaral ölçemiyorum desem 🙈 hep bi hareket kıpırtı ölçemedim bi buraya yazayım dedim varmıdır bi standartı diye 🤗 uyurken denicem ölçmeyi bide 😂
Tuba Mom89_ tabii değişiyor 😅 bakın böyle bir tabela buldum. Ayağını ölçün soldaki ölçüler ve sağdaki olması gereken numarası🙏🏼
GokSuM saripapatyaaa topuğundan başparmağına kadar 13 cm e h&m den 20-21(numarası böyleydi ikili) numara bot şeklinde spor ayakkabı aldım tam geldi. Ayrıca çarşıda normal bir ayakkabıcıda da 21 oldu. Gezerin ev ayakkabısı da 21 😊
elifineylulu Mom89_ 10 aylıkken 18-19 numara giyiyordu şimdi 15 aylık 20-21 giyiyor kalıbına göre değişiyor canım