Sevdanurkesirr yaaa kıpırdıyoedur bence de gebe olan kişi sürekli ayakta ve hareket halindeyse çok normaldir. Bebeğin hareketini hissetmediği zaman. Bir tane çikolata yesin, sol tarafına yatsın, güzel de bir müzik açıp dinlerse on dk içinde karnın horon bile teper çocuk 😊