Ececavus benim oğlum neredeyse aynı kilosunda kaldı doğduğu ilk ay, doktor mama verdi de ben başlamadım. Komikti ağlamaktan ememiyordu, hiç boş bırakmadım günde 18 defa emzirdiğimi bilirim ağlaya sızlaya. Hala zayıf hala alt sınırın da altında kilosu. Ve üç aylıkken mamaya başladığım halde... yani mamayla da kilo almadı... pişmanım keşke başlamasaydım demek ki bünyesi böyleymiş, şimdi emmeyi bıraktı, sütüm de iki üç güne bitecek gibi...