Gurbettebianne ZeynepKara biz ilk 3 gün fitil kullanmıştık. Gündüzleri calpol vermiştim .fitil agrı kesici ve havale içindi . Ayrıca her aktını açmaya krem mutlaka sürdük. 4 kutu krem bitirmiştik
Eliftuba Ya ne kremi ne fitili verdilerki bizde bugün olduk 15günlükken bize sadece calpol ve tentürdiyot verdi çocukcagız sürekli uyuyor calpolun etkisi sanırım kremmi alsam bende 🤔
ZeynepKara Eliftuba bize verdikleri krem antibiyotikli bişey mikrop kapmaması ve kolay iyileşmesi için doktoruna sorarak alabilirsin
Baloglum Plndlgn ilk gün zordu gerçekten her çişini yapmaya ağladı ikinci gün daha iyiydi 3.gün hiç bişey kalmadı yani 2 gün sıkıntı oluyo ama cabuk iylesiyo
ZeynepKara AlpBebek ilk çişini ne zaman yaptı bilmiyorum ama 3 4 saat çok ağladı özellikle ayaklarını hareket ettirdiğinde ama gece iyi geçti çok şükür fitil verdik bi de doktor 2 gün sonra banyo yapabilir dedi
gyns Plndlgn 2.5 aylıktı.. Hiç üzülmeyin.. Bend ekötü oldum ama şimdi iyiki kestirmişim diyorum. aklı erdiğinde daha bi travmatik olacak onun için.. Acıyacak diye çiş tutma vs.. Olduğu gün ağladı.. Gece bile çok şükür sorunumuz olmadı..
ZeynepKara Plndlgn bende çok üzüldüm ama iyileşmeye başlamış bile eğer imkanınız varsa tümden uyutturun ya da uyuşturucu iğneyi daha fazla yaptırın çünkü bizimki tam uyuşmadı büyük ihtimalle yapılırken çok ağladı
Plndlgn ZeynepKara sen gördün mü yapılırken valla yarın görücez bakalım ama tümden bayıltırsın istemiyorum snra sersem gibi olur kaldıramaz filan