Arkadaşlar bebeğim on günlük hiç bi şekilde uyumuyor yani sürekli emmek istiyor aç olsun tok olsun hiç farketmez. Ve kendi bırakana kadar emzirmeme rağmen bıraktığı an ağlamaya başlıyor ne yemek yiyebiliyorum ne tuvalete gidebiliyorum normal mi bu durum herkesin bebeğimi böyle bilmiyorum geceleri de 60 milimlik mama verip iki saat ayakta salladıktan sonra sadece üç saat uyutabiliyoruö sonra tekrar başlıyor mesai bi akıl verin ben yanlış bişey mi yapıyorum yoksa bebeğim çok mu huysuz yads sütğm mü az doymuyor anlamadım 😓