Merhaba 22 günlük bebeğim son bir haftadır sürekli kusuyor fışkırarak bir kusma değil ama yan koyduğum gibi ağzından akıyor
Normal bir durum mu ve ne yapılmasını önerirsiniz Üstelik sürekli bir ağlama problemimiz de var kustuğuiçin doymadığını düşünüyorum mama mı versem çok kararsızım hiç kilo almamış gibi 22 günde :( Tecrübe etmiş anneler yazar mısınız