Semamehmet18 bebekten bebeğe çok değişiyor canım oğlum emmediği için ben o kadar zorlanmadım hipoalerjenik mama kullandık hep 6.ayında evde kendi yaptığım bebe bisküvisi denedim içine az bişey süt koydum onda sıkıntı olması sonra doktor kontrolünde besin basamaklarını çıkmayan başladık pişmiş tereyağ sıkıntı olmazsa çiğ tereyağ bunlarda bir sıkıntı olmadı ama pişmiş peynir de alerji başladı tekrardan 1 hafta ara verdik sonra geri başladık sıkıntı olmadı çiğ peynire geçtik onda da sıkıntı yaşadık gene ara verdik 2 3 defa peyniri denedim ara verdim hep dokundu oğluma bu sefer 1 ay vermedim sonra verdim sıkıntı yok pişmiş yoğurt denedik sıkıntı yaptı ara verdim sonra tekrar derken sıkıntı kalmadı şimdi günlük 1 kase yoğurt yiyor ve ayran delisi oldu benim oğlan 2 gündür de süt deniyoruz bu arada bebeğimin kan ve deri testi negatif çıkmıştı doktor yüksek derecede alerjisi olmadığı için negatif demişti yüksek şekilde alerjisi varsa pozitif çıkıyor. Ayrıca görümcem in oğlun dada vardı süt alerjisi o 2 buçuk yaşında hala normal süt içermez hemen alerjiyi tetikler. Bebekten bebeğe çok değişiyor canım çok zorlanıyorsan mama başla bebeğine görümcem diyetini tam yapmadı emzirirken oda düzelmesini geçiktirdi