Kızlar dün bizim 2 ay aşımız vardı onu yaptırdık neyse dünden beri huzursuz iyice haliyle 3 tane yapıldı şimdi diğer çocuklarım da kusma olmadı bundan iki gündür kusuyor yarım çay bardağı kadar normal mi bu durum ateşi vs yok sadece huzursuz çok ağlıyor kusma endişe ettirdi beni biraz