mercanmeb geçmiş olsun .çok yorgun olduğu içindir ne güzel sütünüz varmış maşallah. Bebek emdikçe gelir süt smdi az olması normal. Sarılığı da mi var sarılık olan bebek uyanmıyor ,emzirmek için ayak altını gidiklayin üstünü inceltiyordm veya altını açıyordum . Emzirirken sürekli dokunup rahatsız ediyordum 3 4 dk emip emip uyuyordu. Süt sağma pompası alıp bebeğinizi düşünerek sağma hareketi yapın. Bestlak damla bana iyi gelmişti . Maddi olarak alabiliyorsaniz badem aldırın, rezene çayı , tahin veya tahin helvası yiyebilirsiniz yiyin ve 2lt gibi su için.