Kızlar pazartesi günü doğum yaptım. Bebeğimde anne karnında su yuttuğunu söylediler. Cihaza bağlı oksijen veriyorlar. Cihazdan çıkardıkları an morarıyormuş bebeğim. Enfeksiyonuda yüksek olduğunu söyledi doktor. Böyle bir durum yaşayan var mı? 5 gündür orada bebeğim beş on dakika belki görebiliyoruz😔