Sevgili anneler merhaba. Doğum parası ve süt parası ile ilgili nereye basvuruda bulunuyoruz acaba ? Ben şu anda özel bir bankada çalışıyorum yani ssk lı değilim banka sandığına bağlıyım. Benimde alma hakkım var diye biliyorum ama internetten ya da e devletten basvuruda bulunamıyorum. Bana yardımcı olur musunuz