Oğlum 31 aylık daha önce tuvalet eğitimi girişimim olmuştu sanırım ben hazır hissetmemiştim evet 👍 2 gün önce başladık ilk gün kaçırdı anlayamadı.Ben zaten klozet aparatı almıştım ve klozet şeklinde lazımlık almıştım afedersiniz lazımlığa oturup küçük tuvaletimi yapıp gösterdim ondan sonra gördü o gün uyumaya yakın çiş yaptı evelsi gün sabah kalktı bezini çıkardım hadi tuvalete dedim gitmedi mutfakta kahvaltı hazırlarken anne diye geldi baktım zıbını çişli nereye yaptın dedim aramaya çalışırken baktım lazımlığa yapmış o gün ben sormadan kendi gidip gidip yaptı dün parka gittik çiş var mı dedim var dedi kenara yaptı hiç kaçamak yapmadık gece uyudu 2 saat sonra uyandırdım çiş yaptırdım yaptı sabaha karşı yine kaldırdım yapmadı uyandık altına baktım hiç çiş yapmamıştı 😎 gözümde çok büyüyordu .Diyeceğim çocuğunuz hazırsa çabuk öğreniyor erken başlama hevesine girip ne kendinizi ne bebeğinizi yormayın 💪