Merhaba hanımlar Haziran ayından beri dienille adında doğum kontrol hapı kullanıyorum şuan 2 tane çocuğum var ve ikiside bu ay içerisinde ciddi rahatsızlık geçirdiler ve doktor kontrolü için başka ilçeye gittim annemlerin yanına. Kullandığım hapı yanıma almayi unutmuşum ve gittim eczaneden 1 kutu daha aldım yebisini kullanıp ara verdikten sonra eski kutuya devam edicektim. Çocukların hastalıkları stres uykusuzluk derken normalde ben 14 Ekim’de hapı içmeyi bırakıp 21 Ekim’de başlamam gerekiyordu yani o 7 günde adet görmem gerekiyor du ama ven 2 gün fazla içtim yani 14 Ekim’de değilde 16 Ekim’de son hapimi içtim. 2 gün sonrada lekelenme görüm 2 gün kadar gördüm onuda ama çok çok az. Yani bildiğiniz adet değil. Esimlede iyi korunuruz ama şöyle geriye dönüp düşündüğümüzde acaba bı yerde yanlış yaptikta hamile kalmalik durum yaşadık mi diye düşündük ama kendimize göre öyle bişey olmadı diyoruz. Asıl sorum 2 gün fazla içtim diye adet 1 ay ileriye atlarmi acaba. Bu hapı bana veren doktor bezmialem de ve kendisine ulaşamıyorum bı turlu soramadım. Bu tarz durumla karşılaşan veya duyan varmı acaba yardımcı olabilirmisiniz. Acayip stres altındayim şuan 🥴🥴🥴🥴