Her emzirme sonrası yatırırken bebeği düz kafasını bir sağa , diğer emzirme sonrası yine bebeği düz ama kafasını sola çevirin 🙏🏻 Böylece hem aspire riskini önler hemde düz kafa sendromunu önlersiniz .. bebekteki minimum şekil bozuklukları 5-6.aylarda kendiliğinden düzeliyor o yüzden bu şekilde devamlı yapmanız yeterli 🙏🏻🙏🏻