Arkadaşlar bebeğim soğuk algınlığı geçiriyordu (8aylık) arkadaşımın çocuğundan bulaştı öksürük vardı aradan 10 gün geçti damla burun temizleme vs yaptık başka bir doktora daha gösterdik tam iyileşti derken 3 gün sonra eşim ağır bir grip oldu bebeğim tekrar hastalandı zaten ilaçları vardı burun temizleme vs yaptım zaten doktor çokta farklı birşey önermiyor neyse baktım burun akıntısı yeşile döndü tkorktum tekrar doktora gittik ve üst solunum yolu enfeksiyonuna bağlı orta kulak iltihabı olmuş 1 haftadır antibiyotik kullandık bitti burun akıntısı geçti herşey yolunda pazartesi kontrole götürecem derken bilin bakalım ne oldu bu gece hafif boğaz hassasiyeti burun kaşıntısıyla uyandım yani grip oluyorum şimdi tekrar benden çocuğa bulaşırsa kafayı yerim varmı böyle bir ihtimal 🤔 bana çocuktan geçti diye düşünüyorum ama bu nasıl bir kısır döngüdür ya 😡