BARANN24 Seslee normal. Eli tatlı geliyodur🤣 Bizimki 5 ay 23 gün oldu şu dakka itibari ile😁 3.aydan beri çığlıklar. Şimdi artık gece uykuda bile sesler. Kendi kendine konuşuyo. Böyle sevinç çığlıkları falan atıyooo. Ölüyorum onun mutluluk seslerine. Bu arada eli hep ağzında