Tomris-Hatun Hatay31 benim kizimin hifanur ki anlamida bi okadar guzel . Efna da olabilir asel liya da hepsi dindede yorumu guzel olan isimler. Eslem nida da
endlesslove Hatay31 Kızımın aadı Miray Havva🧡 bir kızım daha olurda adını Ada Lina koymak istiyorum🧡 eşimin yeğeninin adı Neva Hazal çok beğeniyorum olmasaydı Hazal ismini kesin koyardım 😌
Hatay31 Busranisa hayır bulamadık cevap verme fırsatım olmadı malesef okuyabildim sadece Mesela eşim kübra diyo hatice kübra olabilir diyor ben evra nur mu olsun diyorum hafsa mı anlamı güzel ve çağımıza uygun istiyorum küçücük çocuğa hatice denmez gibi yinede bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum sizinde öneriniz varsa alabilirim
Busranisa Hatay31 ben öneri isimlerimi uzun bi sekilde yazdım yukarda ama bebeğe hatice denmez diye düşünmeyin cünkü bebek kalmıycak 😊😊
Prensesannessuuii Hatay31 ah aynı kendimi gördüm Biz de bir türlü karar veremedik bebiş doğmak üzere Ayşe Hüma, Zeynep Mihre ve Verda isimleri arasinda kaldik size de fikir olabilir… koydunuz mu ismini
Elizya17 Hatay31 kızımın ismi Elizya 🧜♀️ Ege denizinde yaşadığına inanılan bir denizkızının ismi çok beğenerek koyduk ismini fikir olsun
matmazeliingunlugu Ahsen Bade Ahsen’ En güzel ‘ Tin süresinde’ Biz insani en güzel şekliyle yarattik’ diye geçiyor Bade Divan Edebiyatında ‘aşk şarabı’ Tasavvuf Edebiyatında ‘sufilerin Allaha duyduğu soyut aşkı’ ifade ediyormuş. 😊
Yusufagahinannesi Hatay31 zeynep koymayı düşünüyorum tabi oğlumu sağlıkla büyütüp ikinci bi çocuk istersek ve kız olursa. Bir tanıdığımız kızının adını elif masal koymuştu çok hoşuma gitmişti