Bugun tam 5 ay 1 günlük olduk ve son 4-5 gündür gece 3-4 de kalkıyor sabaha kadar ya emiyor emmesi bitse bile kucağımdan inmek istemiyor yada sallatıyor dün gece 1 de uyandı ve sabaha kadar tam beşiğine koyuyorum mızlıyor kucağıma alınca susuyor artık alıştım sanırım çünkü doğdu doğalı uykuya çok düşkün bi bebek değildi ama hiç değilse gece uykusu güzeldi oda gitti artık sadece sebebini merak ediyorum yaşayan varmı yada neyden olabilir?