TheBaby 07042021 Bir çok yerden yaptım. Ama en kaliteli ve uygun civil. Hep ordan alıyorum artık. Diğerlerini yazayım. e-bebek, minicity, enucuzbebekmarket, ilkimbebe, cigit, miniropa, idilbebe
Sena_i 07042021 h&m den alıyorum. Sezon başlarında baya indirimleri oluyo indirimleri takip edin. 800 tl ye tüm kışlık alışverişini yapmıştım. Mont şapkasına kdr herşeyi almıştım. Hiç bi eksiğimiz kalmamıştı. Şimdi aldıklarımı almak istesem 1500 falan tutar o yüzden erken indirimleri kaçırmamak lazım.