Mevacanimkizim rabiaa30 Ben kızımda yaptirdigimda 12,57 idi Dr 1 haftalık falan demişti 😊 hayırlısı olsun inşallah 😊
bizedemizeze 5 in üstü gebelik sayılıyor sizin 29 çıkmış bu değere göre daha çoook yeni bi gebelik var. Adetiniz ne kadar gecikti?
rabiaa30 Mevacanimkizim teşekkür ederim ikinci olucak hayırlısıyla. Kızım da 36 değerle öğrendim inşallah buda yükselir, bide kızım 9 aylık bakalım nasıl olucak😂