Hum34 bim piyasadan sözde ucuza satiyor ama getirdigi ürünlerin büyük cogunlugu en kalitesiz seyler. Bugün bebek ürünleri gelmis, gittim baktim. Gercekten oyun halisindan mama sandalyesine oyuncaklara falan baktim. Gayet dandik. Bilindik iyi markalarin ürünleriyle kiyaslanamaz bile. E bu sebeple digerlerinden ucuz olmasi normal degil mi? Bim ucuzu ucuza satiyor sadece, kaliteliyi ucuza satmiyor.
Ama yukarida bir arkadas daha yazmis bunlar göstermelik cezalar. Hükümet diyor ki bakin fiyati arttiran bunlar, bizim ekonomimizde sorun yok. Çünkü gunah kecisi lazim. Biz de salagiz.