yesim42 benim ki de öyle bacım 18 buçuk aylık,
bizim ki biraz biraz yemeye başladı ama tabi ki video falan izleyerek 🤦🏻♀️ ben de yesin de nasıl olursa, kafasındayım artık 🤷🏻♀️ çünkü bezdim..
Ama yine de meme yine de meme, bırakmıyor 🙄
Biraz daha emsin de 20 aylıkk civarı bıraktırcam artık yaa 🙃