Herkese merhaba, ben 1 Temmuzda doğum yaptım. İlk 3 ay 5 gün hiç ilişki olmadı. 5 ekimde adet oldum. İlk ilişki 14 ya da 15 ekimde oldu. Eşim boşalmadı geri çekildi. Şimdi de adetim gelmedi. Hamile olup olmadığım konusunda şüpheye düştüm. İhtimal hiç vermiyorum eşim de öyle ama. Yine de bir şey yazar mısınız beni rahatlatacak 🥺