Mrs_Mert Kızlar günaydın. 3 gün önce adet günümdü kahverengi lekelenme gördüm adet oluyorum sandım. Ama 3 gündür lekelenme bitmedi. Afedersiniz günlük ped taksam bi günde dolmaz o kadar az. Ağrım sızım yok hiçbir belirti yok. Hamile olma ihtimalim de yok. Adet sökücü çaylar falan var mı bildiğiniz neler yapabilirim?
Mercimek34 3 gün normal bir gecikme bence adet söktürücü bişey kullanmayın birkaç gün daha bekleyin mevsimsem, stres, heyecan etkilemiş olabilir, 1 hafta olunca test yapın bence
dinle_beni_bi Mrs_Mert hamilelik şüpheniz yoksa eminseniz olmadığından. Bir soğanı 4 e bölüp üzerine su koyup kaynatın. Tadı icilmeyecek gibi değil. İçilebilir yani. 10 dk kaynat soğanı yeterli.