arsbusra Doktorlar böyle söylemiyor yalnız🌸 19 aylık bebeğimin hiç üstünü örtmedim evin derecesine uygun pijamalar ya da uyku tulumu kullandım hep ve hiç hasta olmadı çok şükür. Bu arada bebekler büyüdükce asla üstlerinin örtülmesine izin vermiyorlar🥰Bir de ani bebek ölümü sendromu diye bir şey var bu en korkutucusu. Sizde örtmeyin bence🌸