Merhaba ark, çarş günü sezeryanla doğum yaptım bebeğim ilk başta beni emdi ama çok fazla burun tıkanıklığı vardı, ⅘ saat sonra beni emmemeye başladı yani emmek istiyordu ama hemen öğürüp kusuyordu, mamaya da aynısını yaptı öğürdü sürekli doktor müşade altına aldı ili gündür beslenmesi olmadığı için, benim gibi bu durumu yaşayan bar mı? Ne kadar sürdü?