SedefK Ben şöyel yaptım. İlk olarak aptamil AR aldım. İçinde keçiboynuzu özü var reflüyü geri kaçmayı engelliyo. Kesin çözüm. Ama mama 120₺ 2 günde bitiyordu. Biraz daha araştırdım. Aptamil conformil alıp içine bebelac thickiner katmaya başladım. Buda keçiboynuzu özü. Ölçüsü var içinde mamaya katıp katılaştırıyorsunuz. Bir sürede bu şekilde kullandım. Sonra direk kendinden katı olan mama bebelac nutrikonfora geçtim. Bu katı mamaların hepsinde bir numara büyük biberon başlığı kullanıyoruz yalnız aklınızda olsun. Nutrikonforu uzun süre kullandım. Şimdi ek gıdaya geçince reflü yok oldu nerdeyse. Sadece günde bir kez çok az mama fazlasını çıkarıyor. Doktorlar reflüsü olan bebekleri ek gıdaya erken başlatıyor. Unutmadan doktor gaviskon vermişti toz şase mamaya katılandan ama asla çözüm olmadı. Eğer imkanınız varsa beni zorlamaz diyorsanız Aptamil Ar kullanın direk.