SB_ Selam kızlar Kızım 6 aylık olacak bu alıştırma bardakları mecbur alınmak zorunda mı veya tercih meselesi mi Eğer alınması gereken bir şeyse sizce bugün bime gelen wee baby marka yeterli mi yoksa avent veya nuk felan mı almalıyım
Aysengenc44 SB_ kızım 22 aylık wee markasını kullanıyorum su akıtmiyor çok rahat özellikle dışarıda çok rahat oluyor ben memnunum
tugceyildiz SB_ bence yeterli ama illa alınmadı gerekli mi değil. Benim kızım direkt bardakla alıştı. Ama biberon kullanıyorsa belki sütünü onda içebilir öyle bardağa geçer. Ama şimdi küçük oğlumda kullanıyorum alıştırma bardağı. Yani tercih
Aysengenc44 SB_ benim kızım suyu çok seviyor sürekli elini yüzünü yıkamaya çalışıyor bardağı bilerek üstüne döküyor üstü hep ıslak hasta olmasın diye kullanıyorum memnunum da sürekli üzerine ters çeviriyor dökülmeyince pes edip bırakıyor 🤭