Arkadaşlar merhaba ,
oğlum 4 buçuk aylık hatta 4 ay + 3 hafta.
bugün itibariyle uyku eğitimine başladım.
10.18 de beşiğe koydum zaten çok uykusu vardı huysuzda.
ağladı önce almadım sürekli pışşş pışşş diyordum göbeğini okşuyırdum.
ağlaması arttı aldım omzuma sakinleşince geri koydum.
Bunu 5-6 kere yaptım çok ağladı vallahi gözünden yaşlar geldi . Neredeyse açıp mememi verecektim vazgeçecektim eğitimden.
Ama artık gözü kapalı ağlıyordu
en son omzumda susup iyice mayıştı.
son koyduğumda gözünü hafifçe aralayıp beşiğe baktı pışşpışş a devam ettim.
ve gitti.
saat 10.31
Gün içerisindeki diğer uykularımızı ve ertesi günleri sizinle paylaşıcam.
belki işinize yarar 🤷🏻♀️
bu arada eğitim verenler sizin de böyle geçti ilk gününüz. Çok mu ağladı, vazgeçme noktasına geldiniz mi?