Kızlar bebeğim karnı tok uykusunu almış olmasına rağmen değişik hareketler yapıyor son birkaç gündür. Tam ağlama da değil yani ful onun hoşuna gidecek şeyler yaparsam gülüyor eğleniyor ama böyle her an bağırmaya hazır bir tuhaf son günlerde. Küfür ediyor gibi daha çok anlam veremedim sinirli davranıyor kesinlikle ağlama değil anırma gibi bildiğiniz 😅😅 sebebi ne olabilir sizce 😬