Arkadaşlar kızım tam 2,5 aylık
Bebeğim sürekli ağlıyor, bu çok uzun zamandır devam ediyor. 5 dk mutlu olsa sonrası full ağlamakla geçiyor.
Doktor belirtilere bakarak süt ve çoklu besin alerjisi olabilir dedi. Sıkı diyete başladım.
Ama bu ağlamaları onunla mı ilgili bilemiyorum. Azalacağına her gün artıyor. Güne ağlayarak başlıyoruz yatana kadar hiç susmuyor. O kadar yoruldum ki artık beynimin ağrıdığını hissediyorum
Oyun oynatıyoruz konuşuyoruz kucakta gezdiriyoruz yok bana mısın demiyor. Bu ne zamana kadar böyle sürecek acaba 😢😢😢