Kızlar dün post açtım yazan olmadı sayfaya düşmedi sanırım o yüzden extra etiket ekledim görülsün diye. 8.5 aylık oplum 1 tane diş çıkarttı şuan yanında ki diş patlıyor sanırım ateş huzursuzluk kusma ishal hepsi var ishal 2 kere yaptı ama ateşi sürekli devam ediyor sürekli ağlıyor 2 ayrı hastaneye gittim devlet saçma sapan iğne yaptı kusması geçecek dedi geçmedi özele gittik soğuk uygulama yaptırdılar çocuğumu soydular su ile ıslatın sürekli dediler öyle ateşi düştü birde şurup içirdiler reçete yazdılar bu kadar. Birşeyde demiyorlar napacağımı şaşırdım bi düşüyor bi çıkıyor dün gece çeşmeden su akar gibi çok kötü kustu doktora söylüyorum birşey demiyorlar bilgisi olan varsa yrdım etsin lütfen 🙏