Hanımlar oğlumda kaç gündür değişiklik var. Hep mızmız huysuz uykuları bölük pörçük. Normalde istahliydi hiç ikiletmeden ek gıdayı alırdı üstüne isterdi bile. Ama son iki gündür özellikle önce biraz yedirip biraz mola verip tekrar yediriyorum çünkü ağlıyor tepiniyor vs. Dışarda hiç sesi çıkmıyor bu arada gayet iyi ama evde hep aglamakli. Geceleri sorunsuz uyurdu emer yeniden uykuya dönerdi ama yatırıyorum 9.5 gibi 11 de kalkıyor direniyor , gündüz uykuları da böyle. Hep uykusu var uyutuyorum uzun uyumadan yeniden kalkıyor vs. Ağzına da baktirmiyor ki emin olamiyorum o yüzden. Çok sorun cikardiginda ağrı kesici vermek zorunda kaldım , ancak öyle eskisi gibi uyuyabildi. Bu çocuğun derdi nedir? Diş mi atak mı 😖 ha bir de emerken bile huzursuz emiyor misal bir iki çekiyor geri atıyor sonra yeniden dönüyor çekiyorum kendini ağlıyor veriyorum aynı şeyler 🙄