Merhabalar. Bebeğim 50 günlük.
Gaz sancısı yaşıyoruz bazen özellikle günün belli saatlerinde ikindi vakti artışı oluyor. Gaz damlası verdi doktorumuz (metsil) gaz damlaları sıkıntı olunca mı verilir hep yoksa her gün mü?
Birde bebeğimde hırıltı var ilk zamanlar yoktu biraz nefes alırken, ya da aglicagi zaman farkediliyor bu durumu yaşayanlar varsa neler yaptı acaba 🥺balgamlı kusma durumunda neler yaptınız neden oluşabilir anlamadım