Gul98 Arkadaşlar 8 aylık bebeğim 1 haftadır hasta 2 kere doktora gittik ama hala geçmedi balgamı var çok öksürüyor burnunu temizliyorum sürekli ama şu öksürüğü nasıl geçirebilirim tavsiye edebileceğiniz birşey var mı ya