Kızlar pişik diye post açmıştım napacagım diye kızarık pütür gibi felan diye. Burdan bi arkadaş saolsun mantar olabilir dedi. Bende hastaneye gitmedim. Eczacıya sordurdum eşime zarar vermeyen bir krem mantar için oda trosyd kremi verdi çok iyi geldi hatta biz yetişkinlerde kullanıyoruz hatta kremi kaybettim benim travazol vardı az az onu kullandım geçti valla cocuklarda iki günde düzenli kullanarak