Merhaba canım anneler , ikiz bebeklerim var mama ve anne sütü olarak ilerliyoruz şuan 50 günlüğüz ikiz oldukları için aynı anda acıkıyorlar emzirmeye zaman bulamadığım İçin onlar uyurken sagıp uyandıklarında veriyorum yada mama içtiklerinde sagıp veriyorum . Erkek olan 120 cc içmek istiyor her seferinde kız olan da 90 cc ama cok mu 50 günlük bebek için kafam çok karışık bilgi verebilir misiniz şimdiden teşekkür ederim