Nurasel20 tgbmhr ben vanilya şurubu kullanıyorum başka türlü icmiyo malesef marketlerde falan vardır mutlaka
Ygz tgbmhr vanilya surubu koyabilirsin canm. Benmki hic bi seklde icmeynce malesef keci bazlı golden goet kullanmaya basladık. Rabbim şifa versin bütün yavrucaklara 🙏🏻
Denotemo tgbmhr benimki neocate içiyor bir şey koymadan içti, ama coğu kişi vabilya şurunu kouyormuş bir kaç damla
tgbmhr yok mu yardımcı olacak Allah aşkına dedikodu olsa hemen doluşurdunuz bebeğime mama vereceğim sade içiremiyorum...
Fatma--- Bilgim yok ama üste çıksın diye yazıyorum. benim de bebeğim aynı mamayı içiyor alerji doktoru pekmez koy demişti bi çay kaşığı koydum 90cc ye.
Minikprensmmm Vanilya şurubu varmış tatlandırıcı 1 2 damla damlatıyormuşsun doktordan başka hastasına anlatırken duymuştum