ecemeric NurY Ben geçen sene almıştım..kızım yeni ek gıdaya geçiş yaptı. Kullanıyoruz iki haftadır 😊 bir sıkıntımız yok yani güzel
Renk Yedek olarak annemlerde kullanıyorum. Sureklı kullanılacak bir urun degil. Cok hafif. Üzerinden düşebililir.
Hibou Pilsan olanı geçen sene hediye gelmişti bize 70tl falandı heralde iş görüyor kızım 18 aylık hala kullanıyoruz. Bu hafta aktüelde olandan değil ama