Nassss Bebeğim üç aylık adet oldum ama bi gün geliyor bi gün duruyor bu şekilde üç gün oldu leke şeklinde günde bi kere normalde çok düzenlidir ilk adet diyemi böyle acaba
Halenur42 Nassss 3 ay doğum yapalı aynısı bende de oluyor doğumdan önce adet kanamam fazla olurdu doğumdan sonra azaldı şükür. 4 gün geliyorsa bir gün gelmiyor diğer günler çok çok az geliyor bitiyor daha düzene girmedi
Halenur42 Nassss düzene girmediği için sanırım böyle oluyor doktora gidecektim randevu aldım bir gün kala iptal oldu muayene olmak için ne olur ne olmaz diye ama düzene girene kadar böyle galiba 😟